czwartek, 8 maja 2014

Paczka z YATTA.PL

Ohayoo pandy moje :* Dziś odebrałam z poczty moją paczkę która przyszła w dniu w którym wyjechałam na majówkę dlatego odebrałam ją dopiero teraz :P  Jest ona ze sklepu YATTA.PL ( link na dole)






Paczka była bardzo dobrze zabezpieczona. Moje zamówienie składało się z Japońskich fiszek, Pocky śmietankowo-jagodowych, kocich uszek, kocich łapek rękawiczek i....... kapci z mordką rilakkumy XD
 Paczka szła około 3 dni nie licząc weekendów i tych wszystkich świąt typu Dzień pracy czy 3 maja -__-

Może zacznę od Fiszek. Wyglądają one tak:





   Ogólnie  nie ogarnęłam jeszcze jak się tego używa ale z tego co czytałam bardzo pomagają w nauce  języka ^^

Teraz Pocky :


Są przepyszne uwielbiam je. Przy otwieraniu jest mocny zapach jagód. I nic w tym mylnego smakują równie mocno jagodowo. <3 Nie mam na ich temat nic więcej do powiedzenia <3 

Kocie uszka są wspaniałe.


 Nie rozumiem osób które je krytykują. Uszka można przesuwać i zdejmować z opaski. Wszystko jest cudownie jestem zadowolona. KLIK!

Rękawiczki są bardzo cieplusie.



Wyglądają trochę jak spuchnięte łapy kota lecz mimo to jestem z nich bardzo zadowolona :P KLIK!

No i kapciuszki!


 Mięciutkie urocze cieplusie i poprawiają humor. Może na lato to nie najlepszy pomysł ale na zimę jak najbardziej idealne. Roześmiana buźka rilakkumy poprawia mi humor uwielbiam je ;*




Na dodatek dostałam przypinkę  HELLO WORDL.

Tutaj macie link do internetowego sklepu YATTA.PL.

Mam nadzieję że nocia się podobała pandy. Pap ;*





2 komentarze :

  1. pytam tak z ciekawości ponieważ bardzo podoba mi się asortyment tego sklepu ale oczywiście mam (jak zwykle) pusty portwel. Rzeczy dostałaś (współpraca) czy kupiłaś? Ogólnie bardzo fajny i ciekawy blog. Obserwuje, bo na to zasługujesz! życzę wytrwałości i sławy takiej jak fetsu-chan czy usami-chan.
    pozdrowionka 3-maj się cieplutko :3
    http://life-of-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie współpracuję z żadną firmą choć niedługo zamierzam lecz jeszcze nie wiem z jaką >.< Dziękuję za obserwację ale wątpię że zyskam jakąkolwiek sławę :)

    OdpowiedzUsuń