poniedziałek, 30 czerwca 2014

Co porabia Omitsu + makijaż powiększający oczy :P

Hej wszystkim!
Nareszcie wakacje! Ja niestety nie czuję jeszcze ich klimatu ;( Za oknem cały czas leje i cały wolny czas spędzam z przyjaciółką w domu oglądając filmy lub słuchając muzyki. Jednak myśląc o tym że przez następne 2 miesiące  mogę chodzić ubrana jak chcę i nie martwiąc się o to że ktoś okrzyczy mnie za zbyt "mocny" makijaż od razu mi się robi lepiej. Rozpogadza się ....... może niekoniecznie na dworze ale w mojej głowie owszem ^^  Ostatnimi czasy zastanawiam się jak nazywać swoich czytelników. Pandzia ma pierożki, Usami ma muffinki... i tak dalej. Podrzucajcie mi pomysły w komentarzach jak chcecie być nazywani, bo narazie do głowy przychodzą mi tylko nazwy pandzie, misie, nekosie może cukierki? Nie wiem jakoś nie umiem nic wymyślić. Byłabym wam bardzo wdzięczna ;* A teraz przejdźmy do głównej części tego postu ^_^




Dobra zaczynamy oczywiście od założenia soczewek. W moim przypadku są to niebieskie ( ostatnio zakupiłam nowe gdyż poprzednie się przeterminowały ^3^ ). Jednakże kolor jest tu dowolny.




Teraz cienie :P
Na powieki możecie nałożyć przed tym korektor lub bazę żeby cienie się lepiej trzymały.
Trochę wam to rozrysowałam:






Następnie biorę taki czarny cień który zakupiłam w Avonie






Specjalnie nałożyłam cień zamiast eyelinera. To wszytko po to aby kreska była taka miękka ;) Ja nakładałam go bardzo delikatnie jeśli jednak nie chcecie się z tym paćkać użyjcie szarego cienia ;)

Teraz nakładamy mascarę.  tuszujemy górne rzęsy oraz dolne lecz tylko na środku oka. Dla tych mniej kumatych:




Tak wygląda gotowy makijaż:


 
Mam nadzieję że z niego skorzystacie ^3^



To na tyle. Mam nadzieję że notka wam się spodobała.  Czekajcie cierpliwie do następnej notki wy moi bezimienni czytelnicy.

PS. planuję też zmienić muzykę na blogu oraz wygląd. W najbliższym czasie chciałabym również nawiązać współpracę jednak mam za mało czytelników. Więc zachęcajcie również swoich znajomych do czytania i obserwowania mojego bloga ;)  Byłabym niezmierne wdzięczna. Z góry dziękuję. D następnej noci :*

15 komentarzy :

  1. Super notka, a tak z ciekawości, z kim chcesz zacząć współpracę i ile obserwatorów musisz mieć? :3
    -
    http://be-like-ptysiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym nawiązać współpracę z takimi firmami ja 404ERROR czy PastelBeats oberwatorów coniajmniej ze 100 lub 200 w dalszej przyszłości może z SheInside lecz tam potrzeba conajmniej 300/400/500:/

      Usuń
  2. Świetna notka, skorzystam. Na jakiej stronie zamawiasz soczewki, Omitsu-chan?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są to soczewki z Hebe, niestety beznadziejnej jakości.
      Nikomu ich nie polecam, ja i moja koleżanka miałyśmy po nich niesamowite nieprzyjemności z oczkami ;_;

      Usuń
    2. Ja też czasami mniemam takie zamglenie jednak do tej pory myślałam że to przez to że nie jestem przyzwyczajona do soczewek. A co się stało że tak bardzo ich odradzasz ? ;)

      Usuń
  3. Świetna nocia :3 Zastanawiam się co by ci tu napisać, jak byś mogła nazwać swoich czytelników, ostatnio miałam tyle pomysłów w głowie a teraz tak nagle pustka heh ;D Hmmm.. może łabędzie/łabądki, ptaszki, płatki, różyczki, stokrotki, misie, wilki (okami)? Albo weź nazwę od jakiegoś zwierzęcia, rzeczy albo rośliny. Uważam że to dobry pomysł <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spodobało mi się okami i myślałam nad Nekosie ;)

      Usuń
  4. Świetna notka oraz strasznie podoba mi się twój blog! :3

    Mam nadzieję że zajrzysz również do mnie ^^ http://board-of-feelings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ty również masz świetnego bloga ;)

      Usuń
  5. Makijaż fajnie się prezentuje, ale wydaje mi się, że powinnaś popracować nad lepszą jakością zdjęć :)
    A co do współpracy i czytelników... nie wymuszaj - pisz sensownie i ciekawie, a sami się zjawią. Czytelnicy to nie liczba obserwatorów na pasku bocznym :)

    http://pastel-poison.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za rady ;) Jakość zdjęć nie jest najlepsza a niestety bardzo ciężko robi mi się zdjęcia moją lustrzanką a koleżanka nie zawsze jest też pod ręką ;)

      Usuń
  6. polecam nazwę czytelników,czekoladki. bo czekolada jest smaczna. i najlepszy argument bo tak c::

    OdpowiedzUsuń
  7. to są soczewki powiększające czy zwykłe niebieskie? tak czy siak bardzo ładne! i czy mnie oczy nie mylą a masz brązowe naturalnie!? :o

    ___________________________________
    http://fetyshunicorn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykłe niebieskie. Tak tak mam brązowe oczy >.<

      Usuń