poniedziałek, 5 stycznia 2015

U was też tak sypie? U mnie w Katowicach jest tak zmienna pogoda że można dostać szału. 2 dzni nie było śniegu i była temperatura na plusie a jak wczoraj wstałam to była śnieżyca wręcz :)



Z powodu tego że był śnieg i nie było co robić wybrałam się z koleżanką (którą serdecznie pozdrawiam) na zakupy do Silesi City Center. Udało mi się kupić dwie supi koszulki:



Były przeceny i za obydwie koszulki dałam 50 zł co i tak uważam za dużo szczególnie za drugą koszulke no ale jeden z moich <3 zespołów więc musiałam ją mieć ><
Ostatnimi czasy zaczęłam sobie także rozpychać ucho:



Niestety dzisiaj zaczęło mi ropieć i pojutrze muszę iść do apteki kupić specjalną maść.  :(

Macie tu jeszcze kilka zdjęć mojego autorstwa ^^





Mam nadzieję że notka wam się podobała. Piszcie w komentarzach jak spędzacie te bure śnieżne dni. Pozdrawiam ^^

3 komentarze :