piątek, 9 maja 2014

Soczewki :P

Ohayoo pandełki!



Osatnio zakupiłam sb soczewki z drogerii hebe.




Średnica: 14.2 mm
Kolor: Brązowy
Cena 34,90 zł

Są to moje pierwsze soczewki. Jak na razie sprawdzają się bardzo dobrze. Mają dobre krycie. Dziś pokaże wam jak je założyć i zdjąć  a w następnym poście jak pielęgnować.



Będę używała tego płynu:



On również jest z hebe. Dałam za dużą butelkę (360 ml) ok. 18 zł. Mniejsze pojemniczki kosztowały ok. 13 zł. (chyba 180 ml. lub 240 ml.)  więc raczej bardziej opłacało się kupić ten.Jest on do oczu wrażliwych.

UWAGA! osobom o bardzo słabych nerwach lub nie lubiących widoku wytrzeszczonych oczu zalecam wyłączyć post!
1. Zakładamy soczewki.
 
1.1 Wyjmujemy soczewki z opakowania.
 
 



1.2  Nakładamy je na opuszek palca wskazującego.




1.3 Dłonią którą NIE będziemy zakładać soczewki odchylamy górną powiekę, a palcem środkowym ręki którą BĘDZIEMY zakładać soczewkę dolną powiekę


 
 
1.4 Patrzymy w górę i na dolną część białka ocznego (bleee) nakładamy soczewkę
 
 
 
1.5. Intensywnie mrugamy okiem lub pomagamy sb. palcem wskazującym i dolną powieką aby soczewka znalazła się na swoim miejscu.
 
 
Voule:
 
 
 


2. Ściągamy soczewkę.


2.1  Na sam początek przepłukujemy pojemnik płynem. Nalewamy mieszamy i wylewamy .




2.2 Oki. Teraz powtarzamy punkt 1.3 ( Dłonią którą NIE będziemy zakładać soczewki odchylamy górną powiekę, a palcem śodkowym ręki którą BĘDZIEMY zakładać soczewkę dolną powiekę)

2.3 Palcem wskazującym przesuwamy soczewkę w stronę zewnętrznej części oka.



2.4 Następnie chwytamy soczewkę kciukiem i palcem wskazującym........



2.5 ......i ściągamy soczewkę oł jea


voule:



2.6 Ściągniętą soczewkę wkładamy do pojemniczka i zalewamy ją płynem.



 
 
 
Mam nadzieję że nie przestraszyliście się tych zdjęć i mam nadzieję że pomogłam.
 
 
 
Tutaj macie porównanie oczu w soczewkach i bez :
 
Przed:
 
 
 
Po:
 
 
 
No i mam również nadzieję że notka się spodobała. Czekajcie na następną notkę o soczewkach. Papatki moje pandzioszki
 
 
 




10 komentarzy :

  1. Śliczne <3 Też kupię, ale zielone lub niebieskie xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyż będę mieć niebieskie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapitalnie wyglądasz w tej maseczce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chciałabym mieć soczewki i pewnie zakupię je przy najbliższej okazji - najbardziej boję się zdejmowania soczewek, że coś pójdzie nie tak. Przez to mam coraz mnie odwagi i ochoty, czy to jest tak straszne na jakie wygląda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdejmowanie soczewek jest jeszcze prostsze niż zakładanie soczewek.... z czasem się przyzwyczaisz i nic nie będzie sprawiało ci problemu

      Usuń
  5. ściąganie jest najbardziej banalne! kiedy z zakładaniem pitoliłam się z pół godz to ściąganie wychodziło mi ot pach xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem przed wyborem swoich pierwszych soczewek. Przy moim astygmatyzmie dowiedziałam się, że będą odpowiednie https://www.twojesoczewki.com/soczewki-kontaktowe-toryczne/6370-air-optix-plus-hydraglyde-for-astigmatism-6-szt.html . Z tego co wiem, to nie ma problemu z dopasowaniem. Też nawilżenie oczu jest odpowiednie.

    OdpowiedzUsuń