środa, 30 lipca 2014

Zamówiona paczka | Nowy wygląd bloga

Ohayoo moi kochani!  Jak wam mijają wakacje? Już prawie połowa za nami. Ja się okropnie nudzę więc mam nadzieję że następny miesiąc zleci troszkę weselej i milej niż ten.



Muszę się wam pochwalić że za pośrednictwem koleżanki zamówiłam sobie paczkę z Canady. Za swoją paczkę zapłaciłam 35 zł z wliczoną przesyłką. Otóż czemu tak tanio: Jest to paczka zbiorowa Karolinka zabrała kilka osób i zamawiamy wszyscy razem więc za przesyłkę od osoby wynosi 6 zł. Już nie mogę się doczekać, a trochę sobie poczekam gdyż taka paczka idzie 3/4 tygodnie >.<  I tak z całego serca pozdrawiam Karolinkę :*  Ah!!!! Pewnie jesteście ciekawi co w niej jest, prawda? A tu wam zrobię takie coś że....... powiem wam co w niej było gdy paczka przyjdzie ^^. Karolina ciiiiiiiiiii nikomu nie mów



Następną sprawą jest oczywiście........ tak wygląd bloga. Jak wam się podoba? Mnie osobiście bardzo bardzo bardzo jest kawaii! I z całego serduszka dziękuję Jelonkowi ;P i serdecznie cię pozdrawiam ^^



Cały czas myślę jak was nazwać.... was moich czytelników mam pustkę dalej w głowie. Myślę że ta nazwa będzie również nawiązywać do wyglądu bloga.



Piszcie w komentarzach jak spędzacie wakacje, jak podoba wam się nowy wygląd bloga, czekacie na jakąś paczkę? jak chcielibyście być nazwani ^^ Ja się z wami już żegnam :) myślę że po wakacjach ureguluję dodawanie postów . Papatki  kochani ;*



8 komentarzy :

  1. gdybyś wstawiała więcej swoich zdjęć blog byłby na pewno bardziej ciekawszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę jednak do tej notki nie miałam co wstawić >.<

      Usuń
  2. Masz śliczny wygląd bloga, bardzo podoba mi się ten kotek :3
    Nie mogę się doczekać aż zaprezentujesz nam co jest w tej paczce. .3.

    kawaii-as-lucifer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz świetnego bloga i ciekawie piszesz ;). Również nie mogę się doczekać i też chcę zobaczyć jak te rzeczy wyglądają na żywo ^^

      Usuń
  3. Śliczny wygląd bloga ^^ Uhh liczę że w tej paczuszce będą słodycze, albo ubrania, albo alpaki arrrgh nie wiem, nie mogę się doczekać x3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się wydaje za różowy, z biały i taki pusty, ale po prostu mam inną estetykę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super wygląd bloga!!!! ja się niestety nie znam i nie umiem takiego zrobić... :(
    http://cukierek999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń